BloomPost en derde partijen maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies voor het bijhouden van statistieken, om voorkeuren op te slaan, maar ook voor marketingdoeleinden om zo de gebruikerservaring optimaal te houden. Door op het kruisje te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. Lees meer

Verberg deze melding

 

Retour voorwaarden

 

Niet geleverd

 

We doen ons best om alle producten in goede orde te leveren. Soms komt het voor dat door onvoorziene omstandigheden een pakket niet geleverd kan worden. Als een product niet geleverd is op de verwachte datum, controleer dan de volgende punten:

1.     Controleer of het adres op de orderbevestiging correct is

2.     Vraag de buren of ze de levering in ontvangst hebben genomen

3.     Wacht nog een dag (onze bloemen zijn verpakt in een speciale folie, hierdoor blijft de kwaliteit gewaarborgd bij vertraging van een dag)

 

Mocht het pakketje niet meer bezorgd worden, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice ([email protected]). We sturen het pakket graag opnieuw naar je toe of zoeken naar een andere geschikte oplossing.

 

Kwaliteit

 

Onze bloemen worden zorgvuldig geselecteerd en verpakt, het blijft echter een bederfelijk product, waardoor het kan voorkomen dat de bloemen niet aan hun versheidsgarantie voldoen of beschadigd raken tijdens het transport. Mocht dit gebeuren, stuur dan zo snel mogelijk (binnen 3 dagen na bezorging) een foto van de bloemen naar onze klantenservice, [email protected] Wij regelen dan:

1.     Een terugbetaling of;

2.     Sturen de bloemen opnieuw naar je toe.


Als een klein item (zoals een vaas of kaart) beschadigd aankomt of ontbreekt, neem dan contact met ons op ([email protected]) zodat we dit kunnen nasturen of een andere oplossing kunnen vinden.

 

Retouren

 

Vanwege de bederfelijke aard van bloemen kunnen we geen retouren accepteren. Zoals hierboven vermeld, bieden we een terugbetaling of vervanging van bloemen aan.

Wat betreft niet-verse producten zoals gedroogde bloemen of puzzels: als je deze producten wilt retourneren zoeken we samen naar een geschikte oplossing. Zo bieden we vouchercodes, terugbetalingen of vervangingen aan. Neem contact op met de klantenservice ([email protected]), dan helpen we je graag.

 

Terugbetaling

 

Als je een terugbetaling aangeboden krijgt, storten wij het afgesproken bedrag binnen 2 werkdagen naar je terug. Houd er rekening mee dat banken mogelijk 3-5 dagen extra nodig hebben om de terugbetaling te verwerken.

 

Vervangingen

 

Als er een vervangend product wordt aangeboden, houd er dan rekening mee dat verse producten onderhevig zijn aan beschikbaarheid. Als we vanwege problemen met de levering geen product kunnen leveren dat aan onze kwaliteitsnormen voldoet, beroepen we ons op het recht om elk product te vervangen door een alternatief product van vergelijkbare waarde en stijl. Bij vervanging overleggen we altijd met de klant.

Vermeld altijd het bestelnummer wanneer je contact opneemt met de klantenservice!