Om het winkelen bij BloomPost gemakkelijk te maken, gebruiken we cookies. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.

Verberg deze melding

Veelgestelde vragen

Kun je geen antwoord vinden op je vraag? Maak dan gebruik van het contactformulier of bel ons.

  • Waar kan ik mijn cadeaucode invoeren?

    In de winkelmand van de webshop. Na het samenstellen van je bloemencadeau voer je de verzendgegevens in en kom je in de winkelmand van bloompost.nl. Je wordt direct gevraagd of je een cadeaucode hebt. Voer deze in en klik op 'toevoegen'. De waarde van de (geldige) cadeaucode wordt dan direct verrekend in het totaalbedrag.

    Je kan maximaal een code per winkelmand invoeren.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland bedragen:

    Brievenbusbloemen: € 2,95 (ma t/m za)


    Bestel je in één bestelling meerdere bossen met als bestemming Nederland? Dan betaal je slechts één keer verzendkosten.

    Verzending naar andere landen in de EU
    Internationale verzendingen worden door postNL bezorgd van maandag t/m zaterdag. De bezorgkosten voor internationale bestellingen bedragen €7,95.

  • Wanneer worden de bloemen bezorgd?

    Bestel je voor 18.00 uur Brievenbusbloemen, dan kunnen we je bloemen nog dezelfde dag versturen.
    Ze worden naar verwachting de eerstvolgende dag (m.u.v. zondag) aangeboden.
    Bij internationale verzending is de zending 2 tot 5 dagen onderweg.
    Je kiest zelf de verzenddatum - dat mag dus ook een datum over een aantal maanden zijn.

  • De ontvanger is niet thuis, is dat een probleem?

    Bestel je een brievenbusboeket? Dan hoeft de ontvanger niet thuis te zijn; de handige verpakking zorgt ervoor dat de bloemen door de brievenbus passen. 


  • Kan ik bloemen ook naar het buitenland versturen?

    Jazeker. Je kunt de bloemen door ons laten versturen naar:   

    België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk en Zweden.

    De internationale bestellingen worden bezorgd door PostNL. De verzendkosten voor internationale bestellingen bedragen €7,95.

  • Hoe lang zijn de bloemen bij verzending naar het buitenland onderweg?

    België 2 dagen
    Bulgarije 4-6 dagen
    Cyprus 3-9 dagen
    Denemarken 3-4 dagen
    Duitsland 2 dagen
    Estland 4-7 dagen
    Frankrijk 3-4 dagen
    Finland 4-5 dagen
    Griekenland 6-9 dagen
    Hongarije 3-4 dagen
    Ierland 3-5 dagen
    Italië 3-4 dagen
    Kroatie 3-4 dagen
    Letland 4-6 dagen
    Lithouwen 4-6 dagen
    Luxemburg 2-4 dagen
    Malta 4-7 dagen
    Österreich 2-3 dagen
    Polen 2-4 dagen
    Portugal 4-6 dagen
    Roemenië 3-5 dagen
    Slovenië 3-4 dagen
    Slowakije 3-4 dagen
    Spanje 4-6 dagen
    Tsjechië 2-4 dagen
    Turkije 3-10 dagen
    Verenigd Koninkrijk 2-4 dagen
    Zweden 3-4 dagen

    Internationale zending zullen door PostNL worden bezorgd. Het aantal genoemde werkdagen is indicatief. Ervaring leert dat deze kan variëren en zowel korter als langer kan zijn.

  • Kan ik meerdere bestellingen plaatsen?

    Jazeker! Zijn er meer mensen, die je wil verrassen met bloemen? Kies dan voor "nog iemand verrassen” en reken in een keer af. Groot voordeel is dat je dan maar 1 keer verzendkosten betaald!

  • Hoe kan het dat de bloemen van BloomPost zo lang vers blijven?

    Wij verpakken de bloemen in speciale gepatenteerde folie. De folie bevat microscopisch kleine gaatjes. Het vocht blijft in de verpakking en er kan maar een klein beetje zuurstof bij de bloemen. Exact voldoende om de bloemen in leven te houden en te weinig om ze door te laten groeien. De bloemen slapen als het ware. Hierdoor kunnen de bloemen drie tot vijf dagen in hun verpakking zonder water en koeling en staan ze daarna nog een week vers op de vaas.

  • Komen de bloemen wel vers aan?

    Bij ons koop je met versgarantie. De bloemen gaan vers van het land in de gepatenteerde folie en kunnen 5 dagen zonder water en koeling waarna ze nog ruim een week vers op vaas staan. Mocht er onverhoopt iets niet goed gaan (het blijft een natuurproduct) dan doen wij niet moeilijk en sturen wij gewoon een nieuwe bos.

  • Hoe kan ik betalen?

    Je kunt betalen met Ideal, Eenmalige machtiging, Mastercard of Visacard. Internationale klanten kunnen bovendien bij ons betalen met Sofort Uberweisung of Mister Cash.
    Je bestelling wordt uitgevoerd en verzonden direct nadat de betaling bij ons binnen is, of op de latere datum indien je dat hebt aangegeven in de bestelling.

  • Hoe werkt het betalen met de Bloemen Cadeau giftcard?

    Is de Bloemen Cadeau giftcard in te wisselen op bloompost.nl? 
    Ja, de Bloemen Cadeau giftcard is in te wisselen op bloompost.nl. De giftcard kan je verzilveren in de betaalomgeving. 

    Kan ook een deel van de aankoop betaald worden met een Bloemen Cadeau giftcard?
    Ja, dat kan. Het restantbedrag betaal je op een andere manier (iDeal, credit card etc). Het is echter niet mogelijk een deel van de waarde van de kaart te besteden als het aankoopbedrag hoger is dan het bedrag dat de consument wil afschrijven van de kaart.

  • Zijn jullie de enige die Brievenbusbloemen verkopen?

    Voor de enige echte Brievenbusbloemen moet je inderdaad bij ons zijn. Er zijn meer plekken waar je bloemen per brievenpost kunt laten versturen, maar deze bloemen worden verzonden in tubetjes met water (en groeien dus door tijdens de verzending = korter op vaas en zorgen regelmatig voor een doorweekte verpakking) of ze worden op goed geluk verzonden in een 'gewone' verpakking - hierdoor zorgen ze bij de ontvanger voor teleurstelling, want die kan er maar kort van genieten.

    Naast dat wij het beste product leveren zijn de bloemen inclusief wenskaart en verzendkosten bij ons bovendien altijd het goedkoopst en kun je ze verzenden met de leukste wenskaarten en extra’s. Ook de mogelijkheid om de bloemen te laten versturen naar het buitenland maakt ons uniek.

  • Kan ik ook anoniem bloemen versturen?

    Ja. De ontvanger krijgt alleen de persoonlijke boodschap te zien op het wenskaartje die jij bij 'Stap 3 - Persoonlijke tekst' hebt ingevuld. Tenzij je geen persoonlijke boodschap hebt ingevuld of geen wenskaart bij de besteling hebt toegevoegd, in dit geval zullen wij een standaard tekst meesturen waarbij wij de naam zullen weergeven van de gever die jij bij 'Stap 5 - Versturen - Mijn contactgegevens" hebt ingevuld.

    Jouw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden gegeven, ook niet aan de ontvanger van een BloomPost.

  • Waarom kan ik niet op zondag laten bezorgen?

    Op zondag en feestdagen bezorgt de postbode van PostNL niet. Valentijnsdag en Moederdag zijn hier uitzonderingen op, waardoor we dan wel op zondag kunnen bezorgen.

  • Ik wil meerdere bossen bloemen namens een bedrijf bestellen, kan dat?

    Neem contact met ons op via 026 303 1930 en we vertellen je graag alles over de mogelijkheden. Denk aan...

    - Een eigen inlog - kopen op rekening met verzamelfactuur.
    - Eigen design wenskaarten bij de bloemen.
    - Onze invoerservice - wij nemen je veel werk uit handen.
    - Maatwerkverpakkingen.
    - Volumekorting. 

Contact

Adres

BloomPost Nederland B.V.
Florijnweg 25
6883 JN Velp
026 303 1930
service@bloompost.nl

KvK-nummer: 33260429
BTW-nummer: NL8029.47.979.B01


 

Om je beter van dienst te zijn, maakt bloompost.nl gebruik van cookies.

© 2017 BloomPost B.V.